De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de JBL JBLCHARGEES2 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Machel010 23-04-2023
  • Product gekregen

Tevreden

Geschreven voor: JBL JBLCHARGEES2

Aangezien mijn oude bluetooth speaker is overleden wou ik een nieuwe aanschaffen.
Ben bij deze uitgekomen hij stond goed aangeschreven en aangezien ik al een jbl partybox 110 heb en er tevreden mee bent was de keuze voor een jbl net moeilijk

Pluspunten

• Mooi behuizing
  • Goed geluid
  • Leuke prijs

Minpunten

• Jammer geen app besturing

Jaap 28-11-2022

Prima produkt

Geschreven voor: JBL JBLCHARGEES2

Voor het geld zeer goede speaker met prima accuduur en geluid. Heb ook de JBL charge5 ook een prima speaker

Pluspunten

• Geluid
  • Accuduur

JW 18-03-2023

Nog steeds prima alleen de bluetooth verbinding hapert weleens.

EdwinP 12-11-2022

Mooi en stevige bluetooth speaker met goed geluid

Geschreven voor: JBL JBLCHARGEES2

Mooi apparaat met een goed en ruimtelijk geluid. Wel heeft hij een licht gekleurd geluid met wat veel bass en helaas bijvoorbeeld geen app om dit bij te kunnen stellen,

Je kan hem snel en makkelijk aansluiten via Bluetooth op je telefoon en goed geregeld. Daarnaast makkelijke bedieningsknoppen voor de basisfuncties en fijn, dat je hem als powerbank kan gebruiken.

Verpakt in een strakke en stevige verpakking, al mogen de letters in de boekjes wel wat groter om makkelijk te lezen en is hier makkelijk ruimte voor in de verpakking.

Een mooie premium uitziende behuizing, welke er solide en stevig uitziet en tegen een stootje kan. Ook water is niet direct een vijand. Heb hem bijvoorbeeld onder de kraan gehouden en dan speelt hij gewoon door. Let wel op, dat hij hierna nog wel uitlekt ook als je hem hebt afgedroogd. Wel mis ik een bevestigingsoog om er bijvoorbeeld een draagband aan te klikken of hem bijvoorbeeld op te hangen.

Tenslotte ik zag later dat er ook een JBL Charge 5 is met meer functionaliteit, welke slechts 10 euro duurder is en zou hier in de toekomst voor kiezen.

Al met al is de JBL Charge Essential 2 is een mooi en stevig product met een goede geluidskwaliteit, al heb ik nog een paar wensen...

Pluspunten

• Stevige en strakke behuizing
  • Goed geluid
  • Waterdicht
  • Powerbank

Minpunten

• Mis app geluid te kunnen aanpassen
  • Geen oog om draagriem aan te sluiten

JanvBeek 08-11-2022

Goed en mooi product, geweldig dat het ook een powerbank is

Geschreven voor: JBL JBLCHARGEES2

Bij het uitpakken zie je gelijk dat de JBL Charge Essential een mooi product is waar aandacht aan is besteed. Daarbij is het enorm makkelijk in gebruik. De verbinding met bluetooth is eenvoudig in te stellen en de bediening met laptop/mobiel is ook goed te doen. Bv. als je Netflix kijkt of verbonden bent met je TV dient het play-button als pauze/start knop. Hij is mooi in vormgeving en daarnaast is het enorm handig dat je hem als powerbank kunt gebruiken.
Bij normaal gebruik gaat de batterij lang mee. De kwaliteit van de muziek is goed, en heeft een groot maximaal vermogen met een goede bass.

Pluspunten

• powerbank
  • goede kwaliteit geluid
  • waterdicht

Minpunten

• ietwat groot

AstraLaVistaa 04-11-2022

Prima speaker!

Geschreven voor: JBL JBLCHARGEES2

Als vervanging van onze hoogbejaarde Charge is dit de geluidskwaliteit zeker een hele verbetering! Qua geluidsbeleving zijn wij er zeker op vooruit gegaan.
De capaciteit van de accu is echt enorm te noemen. Meerdere uren non-stop muziek luisteren is een eitje. Muziek luisteren tijdens het douchen of gewoon buiten, in de regen? Geen probleem, want de box kan prima tegen een spatje water. De geïntegreerde powerbank werkt ook prima, zeker als je buiten bent en je geen stopcontact tot je beschikking hebt.
Ook als soundbar doet deze kleine krachtpatser niet onder voor andere merken. Door middel van de Bluetooth connectie koppelen we de box met onze TV en zo kunnen we uren genieten van de mooie geluidskwaliteit.
Alleen het ontbreken van de functie om de speaker te koppelen met andere JBL speakers, vinden we toch wel een kleine minpuntje De meeste, nieuwere modellen ondersteunen deze functie wel.
Over het geheel gezien is de prijs-kwaliteitverhouding echt super, en zijn wij erg blij met onze nieuwe aanwinst!

Pluspunten

• Accuduur
  • Flink volumebereik

Minpunten

• Niet koppelbaar met andere speakers

JanvBeek 03-11-2022

Prachtig product!

Geschreven voor: JBL JBLCHARGEES2

Het product in een mooie box ontvangen en daaruit zag je gelijk dat hij met zorg is gemaakt. Hij is erg makkelijk in gebruik en daarbij is hij waterdicht dus te gebruiken in badkamer/op het strand. Het geluid is goed en op maximaal vermogen erg sterk. Erg veel plezier van gehad weg op vakantie in een campervan. Hij is handig in gebruik, makkelijk mee naar buiten te nemen en daarnaast ook nog te gebruiken als Powerbank.
De batterij gaat lang mee. De knoppen zijn functioneel in gebruik en goed te gebruiken bv. met Netflix, tv, laptop en mobiel. Daarnaast ook te koppelen met andere apparaten van JBL. Toppertje!

Pluspunten

• waterdicht
  • goede kwaliteit geluid
  • powerbank

Minpunten

• ietwat groot

Dennis23 01-11-2022

Goede koop

Geschreven voor: JBL JBLCHARGEES2

Robuuste speaker met de kwaliteit die je gewend bent van Jbl.

De accuduur is goed
De kwaliteit van het geluid is goed
De speaker kan tegen een stootje waardoor je hem goed mee kan nemen naar buiten.

Pluspunten

• Accu
  • Robuust
  • Kwaliteit

Elburg 23-10-2022

Mooie handzame box met vette sound

Geschreven voor: JBL JBLCHARGEES2

Vandaag heb ik mijn Eigen JBL charce Essential2 binnen gekregen met de post . Wat mij al gelijk opviel was dat hij erg goed verpakt was. Mooie verpakking en ook de box zelf is netjes verpakt in een hoes. De stroomkabel zit ook apart in een plat doosje. De beschrijving is helaas in erg kleine lettertjes wat ik niet kan lezen. Weet zeker dat meer mensen hier moeite mee hebben, jammer. Dan maar opzoeken op internet. Maar bij het uitpakken word ik erg blij hoe mooi hij eruit ziet. Gelijk maar eens proberen. De Bluetooth verbinding op mijn mobiel vind hij erg snel. Muziek erop en luisteren naar de sound. Ik ben blij verrast. De sound is erg helder en er zit een goede bas in. Je kunt elk instrument goed horen en de zang komt er ook mooi door. Zelfs als je hem harder zet blijft de sound goed. Ook ben ik blij met het aansluiten van de stroom. Je kunt er goed bij. Hij is erg handzaam en kan hem makkelijk in mijn hand houden. Erg gemakkelijk op de fiets als je samen met je vrienden naar een feestje gaat. Handig dat je hem als powerbank kunt gebruiken. Omdat hij zo klein is, is er altijd wel een plek waar je hem neer kunt zetten. Zelfs buiten is het geluid goed en kun je hem van verre al duidelijk horen. Minpuntje is wel dat je niet kunt spelen met het geluid op de box zelf. Je kunt bv. niet apart meer bas erin gooien. Omdat hij waterproof is kun je hem meenemen naar de badkamer om muziek te luisteren tijdens het badderen. Dus voor mij een echte aanrader.

d*********@g******** 19-10-2022

Super box met mooi geluid

Geschreven voor: JBL JBLCHARGEES2

De JBL box ziet er mooi gestroomlijnd uit. Er komt keihard muziek uit, maar op een goede manier. Het overstemt de buitengeluiden en een groep kinderen die meezingt. Hij is waterdicht dus ideaal voor de waterscouts en om mee te zingen in de badkamer. Het koppelen aan een 2e apparaat lukte de eerste keer niet goed, maar dat kan ook aan mijn telefoon liggen. De keren erna verbond hij wel super snel. Er klinkt een geluidje zodat je weet dat je verbonden bent. Een top box.

Pluspunten

• Mooi hard geluid
  • Water dicht
  • Stoere vorm

Minpunten

• Niet koppelbaar
  • Geen draagband